Getoond: vacatures 1 - 10 van 14
MEDIALAAN wil innoveren op alle vlakken, het uitbouwen van een dynamisch en straf aankoopdepartement is een strategische en zeer bewuste keuze.Als aankoper zal je een cruciale rol hebben in de ondersteuning van de business managers. Je zorgt ervoor dat MEDIALAAN de juiste leveranciers aan boord haalt waarbij je zowel aandacht hebt voor prijs als kwaliteit. 
Als international sales coordinator ben je de spil in het web van de internationale sales tak Be-Entertainment. Een nieuw team binnen Medialaan dat verantwoordelijk is voor het internationaal verkopen en uitrollen van TV-Formats. Doordat het team nog in de opstart fase zit is er volop ruimte om uiteenlopende sales gerelateerde activiteiten op te pakken. Het doel is de back office op te zetten en te gaan runnen. De werkzaamheden zijn afhankelijk van de periode van het jaar waardoor er genoeg afwisseling is en waardoor continue nieuwe uitdagingen langs komen, maar dus ook successen geboekt kunnen worden.
In deze rol ben jij een belangrijke schakel voor de realisatie van de verschillende actualiteitsprogramma’s zoals VTM NIEUWS, Stadion, Telefacts,... 
Ben je gebeten door datagedreven online acties en heeft Selligent geen geheimen meer voor jou? Lees dan zeker verder! In deze functie sta je in voor de concrete implementatie van diverse online acties met als doel werving, loyalty en behoud van onze kijkers en luisteraars. Dat doe je in samenspraak met de Brand Managers van al onze merken (VTM, Q, Joe, …). Je rapporteert aan de CRM Manager.

Je werkt als data scientist voor een team dat instaat om Data structureel in zetten voor targeted advertising en, op termijn, gepersonaliseerde user marketing en digitale product ontwikkeling.
Je werkt aan de uitbouw van gebruikersprofielen die het lees-, kijk- en surfgedrag van consumenten vastleggen in een ‘real-time customer analytical record’.

Bij Online Communicatie, het team dat waakt over alle digitale producten waar de eindgebruiker mee in contact komt bij MEDIALAAN, zoeken we een User Experience Designer.
Als Mediaplanner & Buyer kom je terecht in het Intern Mediabureau van Medialaan. Je krijgt de mogelijkheid om voor onze merken de mediaplannen strategisch uit te werken én aan te kopen. Je komt terecht in team van offline en online mediaspecialisten en rapporteert aan het hoofd van het Intern mediabureau. Voel jij je thuis in team dat zich steeds verder verdiept in het veranderende medialandschap waar digitale expertise vandaag cruciaal is en wil jij onze merken nog sterken maken dan bij jij de persoon die we zoeken.
Om ons studio team te versterken zijn we op zoek naar een enthousiaste en gedreven webdesigner.
Om aan onze digitale toekomst te bouwen zoeken we marketing talent met digitale expertise! Als Senior Digital Brand Manager VTM maak je deel uit van het Marketing team van MEDIALAAN en rapporteer je aan de MarComs Manager. Je bouwt mee aan het merk VTM en bent mee verantwoordelijk voor het merkbeheer, de communicatie en de groei in kijkgedrag op de digitale platformen van VTM (VTM.be, VTM app, VTM nieuws). Zo draagt je je steentje bij aan de uitdaging rond het digitale kijkgedrag. Daarnaast word je de rechterhand van de MarComs manager en ondersteun je haar in een aantal MARCOMS projecten breder dan je eigen job.
In deze rol maak je deel uit van het Marketing team van MEDIALAAN en rapporteer je aan de Senior Brand Manager VTM digital. Je bouwt mee aan het merk VTM en bent mee verantwoordelijk voor het merkbeheer, alle communicatie en de groei in kijkgedrag op de digitale platformen van VTM (VTM.be, VTM app, VTM nieuws) Je draagt zo je steentje bij aan de uitdaging rond het digitale kijkgedrag.