Getoond: vacatures 1 - 10 van 11
De dienst On Air Communication (OAC) staat in voor de dagelijkse promotie van alle MEDIALAAN TV merken (VTM, Q2, Vitaya, VTMKZOOM, Kadet, Caz), d.m.v. trailers, Spots, TV-campagnes, design, etc. Als On Air Merkcoördinator ben je verantwoordelijk voor het hele productieproces van alle day-to-day on air promoties voor VTMKZOOM, Kadet & Vitaya.
Als webredacteur Qmusic maak je deel uit van het online redactie team en rapporteer je aan de eindredacteur radio. Je bent verantwoordelijk voor het doortrekken en uitbreiden van de online beleving rond onze radio programma’s. Je bent dedicated verantwoordelijk voor Qmusic en dat draag je ook uit.
Qmusic is één van de grootste radiozenders in Vlaanderen. In de doelgroep van de 18- tot 44-jarigen bereikt Qmusic de meeste luisteraars. Qmusic is onderdeel van MEDIALAAN (moederbedrijf van oa VTM en Joe) en ‘broertje’ van tv zender Q2. De filosofie van Qmusic vatten we samen in de baseline ‘You make us Q’. Het is een belofte die Qmusic in al zijn uitingen wil waarmaken: zowel op radio als bij onze acties staat de luisteraar steeds centraal. Qmusic garandeert je steeds informatie over de meest actuele én spraakmakende gebeurtenissen, up-to-date muzieknieuws, en tovert de nieuwste en populairste muziek uit jouw radio. Dit alles in een kader van aangename radiostemmen, toffe jingles en verrassende radiomomenten. Deze mix zorgt ervoor dat de luisteraar met plezier en een goed gevoel naar Qmusic luistert, de hele dag door. Waar kom je terecht? Onze radio afdeling is het bruisende hart van MEDIALAAN. Je voelt de vibes van live radio, het gebeurt NU en je wordt omringd door dynamische, creatieve mensen met tonnen energie.
De consumptie van video scheert hoge toppen. Van het klassieke eerste scherm tot meerdere vormen van online video beleving. Samen met onze commerciële partners trachten we hun strategie te koppelen aan onze platformen. Hierbinnen spelen co-creatie en story telling een alsmaar grotere rol. Als Product Manager maak je deel uit van de afdeling Non Spot Advertising binnen de commerciële dienst van MEDIALAAN. Binnen dit team zijn we op zoek naar iemand die als geen ander op een relevante manier samen met onze commerciële partners tracht om hun strategieën te koppelen aan onze platformen en onze merken.
Your mission: “To translate the digital consumer journey in response to the business, sales & marketing objectives (both short & long term), to paid media planning, delivery & evaluation. You are leading &managing internal stakeholders, publishers, establishing a strong owned, social and paid media connection, and both inspires & challenges the full marketing, content & sales teams.” You will be part of our internal media team and will report to the head of this department. The brand managers and online communication experts will be your main internal stakeholders.
In deze rol adviseer en inspireer je de Digitale B2B en B2C afdelingen bij MEDIALAAN. Je informeert deze interne klanten over de trends en evoluties van digitale media, online video en MEDIALAAN video. Je vertegenwoordigt MEDIALAAN in externe organisaties en geeft mee richting aan de meting van video en new tv. Je gebruikt al je kennis om samen met de interne klanten B2B verhalen te bouwen. Op termijn word je de research partner en consultant van de Digitale B2B en B2C afdelingen bij MEDIALAAN, in deze rol inspireer en beïnvloed je de (commerciële) digitale strategie enerzijds en consumer-georiënteerde digitale strategie anderzijds.
Om ons team ‘Nieuwe Media’ te versterken, zijn wij op zoek naar een gepassioneerde devops engineer. Deze afdeling beheert de infrastructuur, applicaties en sites van verschillende merken, zoals VTM, 2BE, VITAYA, Stievie,... In de wereld van internet, met de snelle evoluties van sites, video online, interactiviteit en nieuwe toestellen en platformen zoals IPTv,mobile,… is MEDIALAAN een uitdagende plaats om te werken. Het opbouwen en onderhouden van complexe internetomgevingen, applicaties en sites voor een top mediabedrijf, is een mooie opdracht, die de inzet en de passie van alle medewerkers vraagt.
Bij MEDIALAAN willen we elke Vlaming kennen en kunnen volgen over al onze merken en platformen heen. Op deze manier willen we meerwaarde creëren voor onze Consumenten en Adverteerders. Dit maken we mogelijk vanuit onze Centrale Data & CRM Unit. Dit is een afdeling binnen MEDIALAAN die ervoor zorgt dat de data kunnen gecapteerd en geanalyseerd worden, zodat ze strategisch kunnen worden ingezet. Onze unit is verantwoordelijk voor het ondersteunen van verschillende afdelingen (Sales, Marketing, …) waarbij wij hen helpen bij het nemen van belangrijke business beslissingen. Om de data juist en efficiënt te capteren is er een zeer nauwe samenwerking met IT noodzakelijk. Anderzijds werk je ook veel samen met de Legal collega’s.
MEDIALAAN – Nieuwe Media beheert de infrastructuur, applicaties en sites van verschillende merken, zoals VTM, Q2, VITAYA, ... In de wereld van internet, met de snelle evoluties van sites, video online, interactiviteit en nieuwe toestellen en platformen ,… is MEDIALAAN een uitdagende plaats om te werken. Het opbouwen en onderhouden van complexe internetomgevingen, applicaties en sites voor een top mediabedrijf, is een mooie opdracht, die de inzet en de passie van alle medewerkers vraagt.Om ons team ‘Nieuwe Media’ te versterken, zijn wij op zoek naar een ervaren developer met kennis van Node JS die wil doorgroeien.
Binnen het Business Applications team zijn we op zoek naar een functioneel analist met big data kennis.Het team is verantwoordelijk voor de ontwikkeling, implementatie en het onderhoud van de business applicaties met o.a. een big data cluster. Je staat in voor het ontwerpen, beheren en onderhouden van big data oplossingen.